Lockheed Martin F-35A Lightning II 1:48 Tamiya 61124
Zamów teraz, wyślemy
Opis
Plastikowy model samolotu do sklejania: Lockheed Martin F-35A Lightning II 1:48 Tamiya 61124
F-35 Lightning II to myśliwiec amerykański wielozadaniowy piątej generacji, zbudowany w ramach projektu Joint Strike Fighter.
Wersja A startuje i ląduje konwencjonalnie (CTOL), i ma zastąpić w USAF maszyny F-16 oraz A-10.
Pierwszy oblot F-35 miał miejsce 15 grudnia 2006 roku, jego prędkość maksymalna to 1,8Ma (ok. 2250km/h) a zasięg F-35A wynosi 2222km.
Szczegóły modelu
- Plastikowy model do sklejenia i pomalowania w skali 1/48
- Długość ok. 326mm, szerokość ok. 222mm
- Model powstał w oparciu o dokładne badania, tak by jak najwierniej odwzorowywał rzeczywisty myśliwiec
- Możliwość złożenia w 3 "wersjach" - stealth, walka powietrze-powietrze, i "Bestia" (z pełnym uzbrojeniem)
- Można go pomalować zarówno jak wczesną wersję (jasno-szary kolor dookoła krawędzi paneli) oraz późniejszą (w większości ciemnoszary kolor)
- Klapy samolotu można złożyć zarówno w wersji otwartej, jak i zamkniętej. W przypadku otwartej, w środku będzie dostępne wiele detali
- Osłona kabiny może być otwierana i zamykana po złożeniu
- Model zawiera figurkę pilota wraz z systemem HMD (Helmet Mounted Display) i fotelem wyrzucanym (katapulta)
- Kabina odzwierciedlona jest z dużą dbałością o detale
- W zestawie znajduje się dokumentacja do jak najwierniejszego odtworzenia oznaczeń samolotu
- Zestaw zawiera modele pocisków powietrze-powietrze AIM-9X, AIM-120C, oraz bomb GBU-12, GBU-31 i JDAM.
Zestaw do samodzielnego złożenia i pomalowania. Nie zawiera farb, ani kleju. Do złożenia potrzebne są sprzedawane osobno narzędzia modelarskie (m.in. cążki, pilniki, pęseta), farby, pędzle i klej do modeli plastikowych (np. klej Tamiya Extra Thin Cement). Na zdjęciu widnieje profesjonalnie złożony i pomalowany model.
Szczegóły
Opinie o produkcie (0)
Nie ma jeszcze żadnych opinii o tym produkcie.
Zaloguj się, aby dodać opinię.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.